מבוכה ביש עתיד: ח"כ הביע תמיכה בהפגנת הימין – ומחק

    אתר קול חי No Comments on מבוכה ביש עתיד: ח"כ הביע תמיכה בהפגנת הימין – ומחק

    "הפגנת המיליון היא דבר חשוב": ח"כ משה טור פז מיש עתיד הביע תמיכה בהפגנת הימין הערב, אך מאוחר יותר מחק, ככל הנראה בהוראה מראשי המפלגה.

    משה קינלי טור פז צילום: Miriam Alster/FLASH90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבוכה במפלגה הגדולה באופוזיציה: חבר הכנסת משה קינלי טור פז מ"יש עתיד", הביע את תמיכתו בהפגנת הימין שתתקיים הערב (חמישי) מול בית המשפט העליון, בה צפויים להשתתף מאות אלפים, אך מאוחר יותר מחק את ההודעה.

    "דעה לא פופולרית (לפחות בגוש השינוי): הפגנת המיליון היא דבר חשוב. גם אם יהיו 'רק' רבע מיליון. יהיו לי שם לא מעט חברים, ככה זה לחיות בין העולמות", כתב טור פז. "ציבור שיוצא להפגין על ערכיו קונה את הזכות לדרוש יותר מנבחריו. שיהיה לכם בהצלחה חברים. אוהבים אתכם. אנשים אחים אנחנו".

    מאוחר יותר, כאמור, נמחקה ההודעה וח"כ טור פז לא טרח להסביר מדוע או להתייחס לכך. ככל הנראה הדברים נמחקו בשל הוראה מראשי המפלגה.

    ח"כ קטי שטרית מהליכוד הגיבה: "אמירה חשובה. חבל שככל הנראה קיבלת הוראה למחוק".

    השר עמיחי שיקלי הוסיף: "אני וקינלי מיודדים עוד הרבה לפני הפוליטיקה, שרתנו באותה יחידה במילואים וגם בכובעו כאיש חינוך נפגשנו לא אחת. הציוץ שלו מוקדם יותר היום הוא ציוץ לעניין, מחבר ומאחד. אבל לדאבוננו במשטרת המחשבות של ׳יש לפיד׳ אסור להביע עמדה עצמאית, שלא לדבר על התמודדות מול המנהיג העליון ראו ערך מחיקת הציוץ של רם בן ברק או גורלו של הפודקאסטר עופר שלח".



    0 תגובות